اطلاعیه : تمامی كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.
راهکارهای سامانه شاه توت پیام برای مشتری مداری پیامکی مجتمع های تفریحی و ورزشی |
راهکارهای سامانه شاه توت پیام برای مشتری مداری پیامکی مجتمع های تفریحی و ورزشی
امروزه پيشي گرفتن از رقيبان در امر ارائه و معرفي كالا هاي خدماتی امريست كه تخصص و تجربه و موقعيت سنجي يك مدير باهوش را در راس امور مي طلبد. آن دسته از مديران هوشمند خوش فكر و خلاق به خوبی می دانند که چگونه مخاطب خود را جذب نموده و با استفاده از امكانات فرهنگي، ورزشي و تجاري خود اقدام به ايجاد فضاي مناسب جهت جذب اعضا و خدمت رسانی به آنان نمایید و روزانه پذيراي چند هزار نفر از ايشان باشند هم چنین با اتكا به چنين بستري اقدام به تكميل و تجهيز فضا ها و امكانات تبليغاتي مدرن و خاص در مجموعه خود نموده و از این طریق علاوه بر گسترش و رونق کسب و کار خود محیطی آرام و به یاد ماندنی را برای اعضای خود فراهم آورند . برای جذب عضو جدید و حفظ اعضای موجود باید یک گروه مشخص از آنان تعیین نمود که به استفاده از خدمات شما راغب هستند.
پیام کوتاه تأثیرگذارترین و ارزان ترین ابزار برای بالا بردن تعداد اعضا و حفظ اعضای موجود است.
تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای بالا بردن تعداد اعضا:
1- هنگام عضویت مشتری شماره تلفن همراه وی را درخواست نمایید .
2- چند دقیقه پس از عضویت با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید و به وی اهمیت می دهید .
3- هنگامی که خدمات جدیدی اضافه کردید یا تغییراتی در خدمات و قیمت ها ایجاد نمودید بهتر است به مشتریان خود اعلام نمایید.
4- در فواصل زمانی متناوب یا روز های خاص چنانچه تخفیفات خاصی در پیش رو دارید از طریق پیامک به اعضای خود اطلاع دهید چرا که باعث حضور بیشتر اعضا در آن ایام خاص می باشد .
5- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید .
6- در ایام خاص و مناسبت ها چنانچه اقدام به برگزاری جشن با حضور شخصیت های برتر ورزشی و یا هنرمندان می نمایید می توانید اقدام به ارسال پیامک و دعوت از اعضای ویژه خود نمایید .
7 - در صورتی که مدت اعتبار عضو مجتمع در حال به اتمام رسیدن باشد بهتر است که به وی یادآوری نمایید .